Lyžařský kurz 1.C a kvinty

Ve dnech 15.-20.1.2017 jsme se v počtu 46 studentů z kvinty a prváku zúčastnili lyžařského výcviku.

Již při nastupování  do autobusu nás pohltila ta správná atmosféra, a tak jsme si i relativně dlouhou cestu do Deštného v Orlických horách užili.

Po příjezdu následovalo ubytování (pokoje byly mimochodem nad naše očekávání), první večeře, následné rozdělení do družstev a samozřejmě volná zábava.

Druhý den jsme hned ráno nazuli přaskáče a vyrazili na sjezdovku, na kterou se díky čerstvému sněhu dalo pohodlně dojet na lyžích. Kvalita sjezdovek byla nejen první den naprosto perfektní, a tak se nám lyžovalo krásně. Kromě sjíždění svahu jsme v úterý navštívili i bowlingovou dráhu, která se nacházela naproti našemu hotelu Alba. Musím říct, že bowling nás vážně bavil, a tak se nám ani po odehrané hodině nechtělo odcházet.

Ve středu - když bylo předepsané volno jsme se věkem vrátili tak o deset let dozadu a neodolali jsme sněhovým závějím a možnosti vyválet spolužáky v prašanu. Tohle odpoledne mělo opravdu něco do sebe a moc jsme si ho užili.

Ve čtvrtek – poslední den, kdy byla ještě možnost sjet pár kopečků jsme zkoušeli jízdní techniky, které jsme se naučili v průběhu kurzu, a bylo nám trochu smutno, že už nám zbývá jen jeden den a budeme muset odjet domů. Možná i proto jsme si čtvrteční večer opravdu užili - připravili jsme si totiž masky a probíhal karneval, po kterém jsme si i zatancovali.

V pátek jsme si už jen sbalili věci a po dobré snídani jsme odjeli zpátky domů.

Lyžák hodnotím určitě jako skvěle strávený týden, a abych řekla opravdu, mrzí mě, že už jsme zpátky ve škole a na sníh se díváme jenom z okna.