Programování v C# v příkladech III
Číslo didaktického materiálu: EU-OPVK-VT-III/2-ŠR-301 až 320
Autor: RNDr. Václava Šrůtková
Vyučovací předmět: Seminář z informatiky
Téma sady didaktických materiálů: Programování v C# v příkladech III
Cílová skupina (ročník): Žáci ve věku 17–18 let (Středně pokročilí)
Sada se zabývá programováním v jazyce C#. Materiály se skládají z pracovních listů a výkladových prezentací, vše ve formátu pdf.
Materiály
- sr_pg_301 [pdf] – Vlastní pomocné metody
- sr_pg_301_prezentace [pdf] – Vlastní pomocné metody
- sr_pg_302 [pdf] – Vlastní pomocné metody – parametry metod
- sr_pg_302_prezentace [pdf] – Parametry metod
- sr_pg_303 [pdf] – Indexované seznamy
- sr_pg_303_prezentace [pdf] – Indexované seznamy
- sr_pg_304 [pdf] – Indexové seznamy a soubory
- sr_pg_305 [pdf] – Dvourozměrné pole
- sr_pg_305_prezentace [pdf] – Dvourozměrné pole
- sr_pg_306 [pdf] – Dvourozměrné pole – Procvičování
- sr_pg_307 [pdf] – Zpracování tabulkových dat
- sr_pg_308 [pdf] – Programování operací s výroky
- sr_pg_309 [pdf] – Animace
- sr_pg_309_prezentace [pdf] – Animace
- sr_pg_310 [pdf] – Animace II
- sr_pg_310_prezentace [pdf] – Modelování rovnoměrného pohybu
- sr_pg_311 [pdf] – Objekty I – proměnné
- sr_pg_311_prezentace [pdf] – Úvod do objektově orientovaného programování
- sr_pg_312 [pdf] – Metody objektů
- sr_pg_312_prezentace [pdf] – Metody objektů
- sr_pg_313 [pdf] – Zlomek jako vlastní třída s metodami
- sr_pg_314 [pdf] – Designer, soubory projektu
- sr_pg_314_prezentace [pdf] – Kód Designeru – Proměnlivé uživatelské rozhraní
- sr_pg_315 [pdf] – Knihovny DLL
- sr_pg_315_prezentace [pdf] – Knihovna DLL
- sr_pg_316 [pdf] – Objekty IV – vlastnosti
- sr_pg_317 [pdf] – Dědičnost
- sr_pg_318 [pdf] – Polymorfismus
- sr_pg_318_prezentace [pdf] – Shrnutí – Hromadné zpracování, Polymorfismus, OOP
- sr_pg_319 [pdf] – Objektová hierarchie C#, metoda ToString a ListBox
- sr_pg_319_prezentace [pdf] – Objektová hierarchie C#
- sr_pg_320 [pdf] – Opakovací cvičení k objektovému programování