Předměty
| Aj | Anglický jazyk | Předmět je pro všechny studenty povinný po celou dobu studia. Má komplexní charakter, propojuje výchovu jazykovou, komunikační a slohovou....           | 
| Bi | Biologie | Předmět umožňuje žákům získat vědomosti o živé přírodě a člověku. V rámci předmětu žáci poznávají přírodu, získávají k ní vztah, chápou její...           | 
| Čj | Český jazyk a literatura | Předmět má komplexní charakter, propojuje výchovu jazykovou, literární, komunikační a slohovou. Žáci poznávají bohatství mateřského jazyka,...           | 
| Chbp | Chemicko-biologická praktika | Předmět navazuje na poznatky získané při výuce chemie a biologie. Přináší základní informace o fungování přírody. V souladu s tím si klade za cíl... | 
| Ch | Chemie | Předmět Chemie přispívá ke schopnosti žáků hledat, poznávat a využívat přírodní zákonitosti. Absolvent gymnázia je schopen dorozumět se...           | 
| D | Dějepis | Cílem předmětu Dějepis je rozvíjet zájem o minulost a současnost vlastního národa i jiných národů, předávat historické zkušenosti, především ty...           | 
| F | Fyzika | Předmět vede žáky ke zkoumání přírody a jejích zákonitostí. Učí je pozorovat, experimentovat a měřit. Učí je zkoumat příčiny přírodních procesů...           | 
| Fmp | Fyzikálně-matematická praktika | Předmět navazuje na poznatky získané při výuce fyziky a matematiky. Umožňuje žákům hlouběji porozumět zákonitostem přírodních procesů a tím si... | 
| Ge | Geologie | Předmět Geologie se zabývá neživou přírodou. Prostřednictvím předmětu žáci poznávají přírodu, získávají k ní vztah, chápou její význam....           | 
| Gežp | Geologie a životní prostředí | Předmět Geologie a životní prostředí se zabývá neživou přírodou. Prostřednictvím předmětu žáci poznávají přírodu, získávají k ní vztah, chápou...           | 
| Hv | Hudební výchova | Předmět Hudební výchova má velký význam pro formování estetického vnímání studentů. Vede žáky k vnímání hudby prostřednictvím vokálních aktivit...           | 
| It | Informatika | Předmět umožňuje žákům dosáhnout vyšší úrovně informační gramotnosti. Žák získá pokročilé dovednosti v ovládání výpočetní techniky, seznámí se s...           | 
| M | Matematika | Matematické vzdělávání napomáhá rozvoji abstraktního a analytického myšlení, rozvíjí logické usuzování, učí srozumitelné a věcné argumentaci s ...           | 
| Ov | Občanská výchova | Obsahovou náplní předmětu je vytváření kvalit, které souvisejí s  orientací žáků v sociální realitě a s jejich začleňováním do různých...           | 
| Tv | Tělesná výchova | Předmět Tělesná výchova se zaměřuje na optimální rozvoj tělesné, duševní a sociální zdatnosti žáků. Žáci si utváří pozitivní vztah ke zdraví a k...           | 
| Vv | Výtvarná výchova | Předmět Výtvarná výchova je založen na tvůrčích činnostech – tvorbě, vnímání a interpretaci. Tyto činnosti umožňují rozvíjet a uplatnit vlastní...           | 
| Zsv | Základy společenských věd | Obsahovou náplní předmětu je vytváření kvalit, které souvisejí s orientací žáků v sociální realitě a s jejich začleňováním do různých...           | 
| Zč | Zdraví člověka | Předmět umožňuje žákům získat vědomosti o živé přírodě a člověku. V rámci předmětu žáci poznávají přírodu, získávají k ní vztah, chápou její...           | 
| Z | Zeměpis | Předmět Zeměpis má integrovaný charakter, obsahuje poznatky z přírodovědného i společenského prostředí. Žáci si rozvíjejí informace z oblasti...           | 
| Ak | Anglická konverzace | Obsahovou náplní konverzačních hodin je nácvik řečových dovedností, důraz je kladen na komunikační schopnosti žáků...           | 
| Bic | Cvičení z biologie | Předmět Cvičení z biologie doplňuje témata předmětu Biologie a vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví. Rozšiřuje základní učivo, podporuje...           | 
| Fzc | Cvičení z fyziky | Předmět Cvičení z fyziky se zaměřuje na zkoumání přírody a jejích zákonitostí, učí žáky pozorovat, experimentovat a měřit. Klade důraz na...           | 
| Du | Dějiny umění | Obsahovou náplní předmětu je vymezení základních pojmů estetiky (umění, vkus, kýč apod.) a dále především dějiny umění. Jeden školní rok je...           | 
| Dg | Deskriptivní geometrie | Předmět rozvíjí prostorovou představivost a chápání prostorové funkčnosti. Doplňuje výuku matematiky v rozvoji abstraktního a analytického...           | 
| Dv | Dramatická výchova | Předmět si klade za cíl vést studenty ke kultivovanému mluvenému a pohybovému projevu. Ukazuje souvislosti mezi prožitkem a jednáním u sebe i...           | 
| Ek | Ekonomika | Předmět Ekonomika je provázaný volitelný předmět (žáci si ho volí společně s předmětem Seminář ze zeměpisu, který se vyučuje v septimě a 3. C)....           | 
| Fj | Francouzský jazyk | V rámci výuky Francouzského jazyka se procvičují řečové dovednosti žáků: poslech s porozuměním, čtení s porozuměním, psaní a mluvení. K jejich...           | 
| Gv | Globální výchova | Předmět Globální výchova přináší základní informace o globálním pojetí světa a lidské společnosti. V souladu s tím si klade za cíl formulovat a...           | 
| Hv | Hudební výchova | Předmět Hudební výchova má velký význam pro formování estetického vnímání studentů. Vede žáky k vnímání hudby prostřednictvím vokálních aktivit...           | 
| Ajk | Konverzace z anglického jazyka | Obsahovou náplní konverzačních hodin je nácvik řečových dovedností, důraz je kladen na komunikační schopnosti žáků. K rozvíjení těchto...           | 
| Fjk | Konverzace z francouzského jazyka | Obsahovou náplní konverzačních hodin je nácvik řečových dovedností, důraz je kladen na komunikační schopnosti žáků. K rozvíjení těchto...           | 
| Rjk | Konverzace z ruského jazyka | Při konverzačních hodinách je kladen důraz na komunikační schopnosti žáků, zaměřujeme se na rozvoj řečových dovedností. K jejich rozvíjení je...           | 
| Šjk | Konverzace ze španělského jazyka | Obsahovou náplní konverzačních hodin je nácvik řečových dovedností, důraz je kladen na komunikační schopnosti žáků. K rozvíjení těchto...           | 
| Njk | Konverzece z německého jazyka | Obsahovou náplní konverzačních hodin je nácvik řečových dovedností, důraz je kladen na komunikační schopnosti žáků. K rozvíjení těchto...           | 
| La | Latina | Latinský jazyk je volitelným předmětem, který pomáhá žákům rozšířit povědomí o evropské civilizaci. Antická historie a kultura dává možnost...           | 
| Lo | Logika | Předmět Logika učí hodnotit správnost postupu při odvozování tvrzení a odhalovat chybné závěry. Vědní obor těsně hraničí s filozofií, samozřejmě...           | 
| Mac | Matematická cvičení | Předmět navazuje na výuku Matematiky, rozšiřuje a prohlubuje učivo. Je určen žákům, kteří budou studovat na školách s matematickým, technickým a...           | 
| Nj | Německý jazyk | Obsahovou náplní předmětu Německý jazyk je nácvik řečových dovedností, a to receptivních, produktivních a interaktivních. K jejich rozvíjení je...           | 
| Rj | Ruský jazyk | Při výuce se zaměřujeme na rozvoj komunikativní kompetence. Důraz je kladen na aktivní užívání ruského jazyka, na pochopení podobností a...           | 
| Ajs | Seminář v anglickém jazyce | Obsahovou náplní předmětu je seznámení žáků s odbornými texty z oblasti práva, obchodní angličtiny, technické angličtiny a angličtiny v medicíně...           | 
| Čjs | Seminář z českého jazyka a literatury | Předmět Seminář z českého jazyka a literatury v sobě zahrnuje Komunikační a slohovou výchovu, Jazykovou výchovu, Literární výchovu. Žák se učí...           | 
| Chs | Seminář z chemie | Předmět Seminář z chemie umožňuje žákům prohloubit si znalosti základních pojmů a chemických veličin a zaměřit se více na obecně chemická témata...           | 
| Děs | Seminář z dějepisu | Předmět Seminář z dějepisu navazuje na výuku Dějepisu, rozšiřuje a prohlubuje učivo žáků. Směřuje k tomu, aby se...           | 
| Fys | Seminář z fyziky | Předmět navazuje na výuku Fyziky, rozšiřuje a prohlubuje učivo žáků. Je určen převážně těm, kteří budou studovat na školách s technickým...           | 
| Its | Seminář z informatiky | Předmět se skládá ze tří jednoletých bloků. Každý žák si vybírá dva – buď dvouleté programování, nebo kombinaci základů programování a...           | 
| Zes | Seminář ze zeměpisu | Předmět Seminář ze zeměpisu je provázaný volitelný předmět (žáci si ho volí společně s předmětem Ekonomika, který se vyučuje v sextě a 2.C)....           | 
| Šj | Španělský jazyk | Obsahovou náplní předmětu Španělský jazyk je nácvik řečových dovedností, a to receptivních, produktivních a interaktivních (poslech s ...           | 
| Sv | Společenské vědy | Obsahovou náplní Společenských věd je prohloubení učiva předmětu Základy společenských věd, konkrétně vytváření a rozvíjení kvalit, které...           | 
| Svs | Společenskovědní seminář | Ve Společenskovědním semináři, který je zaměřen převážně na žáky maturující z tohoto předmětu, si žáci mohou zaktualizovat a prohloubit...           | 
| Sh | Sportovní hry | Předmět Sportovní hry je nadstavbovou částí základní tělesné výchovy. Usiluje o trvalý vztah k pohybovým činnostem a o optimální rozvoj tělesné...           | 
| Vv | Výtvarná výchova | Předmět Výtvarná výchova je založen na tvůrčích činnostech – tvorbě, vnímání a interpretaci. Tyto činnosti umožňují rozvíjet a uplatnit vlastní...           | 
| NBi | Genetika | Předmět Genetika v sobě zahrnuje témata z předmětu Biologie a ze vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví (Zdravý způsob života, Změny v životě...           | 
| NAj | Nepovinná anglická konverzace | Obsahovou náplní předmětu je nácvik řečových dovedností a důraz je kladen na komunikační schopnosti žáků. K rozvíjení těchto dovedností je...           | 
| Sz | Sborový zpěv | Předmět Sborový zpěv navazuje svým vzdělávacím obsahem na předmět Hudební výchova na nižším stupni osmiletého gymnázia. Vede žáky k vnímání...           | 
| NZe | Socioekonomická geografie | Zabývá se studiem aktivit lidské společnosti a studiem vzájemné interakce společnosti s přírodním prostředím. Věnuje se systematickému zkoumání...           | 










































